torsdag 9 februari 2012

Tänk vad man kan ha i sina gömmor!

Det är bra att rensa bland pysselgrejerna i bland! Nu senast hittade jag en stämpel som jag inte använt på super länge! Jag tror att det är en stämpel med märket Whipper Snapper, ursöt eller hur??? 
Jag har på senaste tiden börjat göra kort i annat format än 15x15 cm, det är jätte kul! 
Just den här modellen med snöret är jätte bra när man ska ge bort en present tillsammans med kortet, bara att knyta fast det i paketsnöret. Inget kuvert behövs!
Det här kortet fick mitt systerbarn när hon fyllde år.


Det kommer att spenderas mycket tid framför pysselbordet ett tag framöver. Hela fyra kort ska göras till goa personer som fyller år i loppet av en vecka. Blir mycket fika =)
Kram på er!
Linda

Inga kommentarer: