fredag 27 januari 2012

Grattis kort till Anna

I går firade tjejerna och jag min goa vän Anna som fyllt år (de passa även på att fira mig så blivit ett år äldre för några dagar sen)
Detta kort fick Anna av mig:

Motivet är målat med Distresser på 200 g akvarellpapper. Papper från Pion Design och Inkido. Stämpel från Magnolia.

Kram Linda

2 kommentarer:

Therese sa...

Åh, så nydelig! Du fargelegger som en gud! :)

Anna sa...

Så underbart målat och jätte fina färger, hon som fick det måste blivit glad.

Kram,
Anna