tisdag 17 januari 2012

Dt Mians Scrap & Design- Något till hjärtevännen

Hej mina vänner!
I dag bloggar jag hos Mians Scrap & Design. Bla. med denna söta ask! Klicka här för att komma till bloggen för att se mer bilder på asken samt för att se två kort som jag även gjort,
 med Alla Hjärtans Dag tema förstås =)

Kram på er! /Linda

Inga kommentarer: