tisdag 27 december 2011

Årets sista julkort!

Jag lovar, detta är det sista inlägget med julkort! *hihi*.
Snart är året slut, jisses vad FORT det gått sista tiden! Skapar inte lika mycket som förut så därför blir det lite mer sällan det blir KORTBOMB i mina inlägg, men denna gång är så fallet!

Jag börjar med 4 st julkort som jag har skickat till mina kära vänner och till min familj.
Det blev totalt 22 kort skickade i år =) De flesta blev lite basic men några tog jag ut svängarna på =)



 En julstjärna har jag också hunnit gjort. Denna stjärna gjorde jag till Mians Scrap & Designs blogg.
Det är en väldigt enkel stjärna att göra, den ser svårare ut än vad det är. Hitta beskrivningen till denna HÄR.

 Kort till min goa vän Annelie som fyllde år nu i december.
 Kort med pinuppa på.
 Och till sist ett vintage kort.
Ha en riktigt härlig fortsättning på resten av året, och ett GOTT NYTT ÅR på er allihopa!!!
Kram Linda


Inga kommentarer: