fredag 10 februari 2012

Dt Mians Scrap & Design

 Halloj halloj!
I dag bloggar jag med dessa tre kort hos Mians Scrap & Design igen! Nu i vintermörkret behövs lite klara och uppiggande färger! Klicka här för att komma till mitt inlägg i Mians blogg.



Kram på er!

1 kommentar:

Anna sa...

Jätte fina kort och din färgläggning är grym, är så imponerad.
Trevlig helg!
Kram,
Anna