I dag fyller min kära mamma år! Hipp hipp hurra till dig ,världens bästa MAMMA!
Självklart får mamma ett handgjort kort av mig.
| Motivet är målat med Distresser på 200 g akvarellpapper |
| En söt liten detalj. Min mamma gillar att sy. Ha en toppen dag allihopa! Kram Linda |
4 kommentarer:
Fantastiskt fint kort!!
Och det är alltid lika skoj att se att retro-punchen skapar så fina blommor :). Enkelt men riktigt fint!!
Längtar till morgondagen, då får vi mysa heeeela dagen tillsammans.
KRAM
Hi, I love your card!
xxx
Hei Linda!! For et nydelig kort! Nå blir mamma glad:))
Ha en god helg!
Klem, Camilla
A very nice card! Great coloring the motiv and wonderful design. Have you time for a guest-DT by Stamp with Fun in Mai? Send me a mail: danz-duo@hotmail.de
Big hug
Andrea-Emmi41
Moderator - Stamp with Fun
Skicka en kommentar