torsdag 23 februari 2012

Kort till Mamsen!

I dag fyller min kära mamma år! Hipp hipp hurra till dig ,världens bästa MAMMA!
Självklart får mamma ett handgjort kort av mig.

Motivet är målat med Distresser på 200 g akvarellpapper

En söt liten detalj. Min mamma gillar att sy.

Ha en toppen dag allihopa!
Kram Linda

4 kommentarer:

ulrica sa...

Fantastiskt fint kort!!
Och det är alltid lika skoj att se att retro-punchen skapar så fina blommor :). Enkelt men riktigt fint!!

Längtar till morgondagen, då får vi mysa heeeela dagen tillsammans.

KRAM

Exclusively by Mel sa...

Hi, I love your card!
xxx

Camilla sa...

Hei Linda!! For et nydelig kort! Nå blir mamma glad:))
Ha en god helg!
Klem, Camilla

Andrea sa...

A very nice card! Great coloring the motiv and wonderful design. Have you time for a guest-DT by Stamp with Fun in Mai? Send me a mail: danz-duo@hotmail.de
Big hug
Andrea-Emmi41
Moderator - Stamp with Fun