söndag 19 februari 2012

2 grattis kort till!

Hej igen!
Dags för två nya kort! Som jag tidigare nämnde så är det många som fyller år i min närhet denna vecka. Denna gång visar jag två kort i mitt nya favorit format!

Stämpel från Do Craft. Målat med distresser på 200g akvarellpapper.

 Sen har jag embossat lite! Ett lite tuffare kort till mitt systerbarn.

Det var allt för mig denna gång!
Kram kram på er!
/Linda

Inga kommentarer: