onsdag 29 februari 2012

Tulpaner, tulpaner!

I dag tänkte jag visa ett kort jag gjort till en kvinna som älskar tulpaner!

Så vad passar inte bättre än denna ursöta stämpel från Magnolia!


Motivet är målat med distresser på 200g akvarellpapper.

Kram på er!
/Linda

Inga kommentarer: