Välkommen till Linda Kort & Gott
onsdag 29 februari 2012
Tulpaner, tulpaner!
I dag tänkte jag visa ett kort jag gjort till en kvinna som älskar tulpaner!
Så vad passar inte bättre än denna ursöta stämpel från Magnolia!
Motivet är målat med distresser på 200g akvarellpapper
.
Kram på er!
/Linda
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar