onsdag 15 februari 2012

Kort till Ulrica

I morgon fyller min kära vän Ulrica år. I dag tog vi pysseltjejer en fika så då fick Ulrica sitt kort från mig, då jag inte kan vara med då resten av tjejerna ska fira henne. Har gjort kortet i Ulricas favorit färger, ljusblått och beige. Tror att det är hennes favoritfärger iaf =)

 Motivet är en av mina favoriter från Magnolia. Ett motiv som passar till mycket! Har målat med Distresser på 200g akvarellpapper.
Det kommer flera grattiskort framöver. 4 st fyller år i min närhet inom loppet av en vecka.
Ha en toppen dag!
Kram Linda

3 kommentarer:

Therese sa...

Så nydelig kort! Herlig motiv som er flott fargelagt. Jättefin blonde. :))

Anonym sa...

so beautiful colours.. amazing card..

Hugs, Katrin

Karina sa...

This is such a sweet card, Linda. Gorgeous colouring on this cutie and the choice of papers and embellishments are perfect.
Hugs, Karina