I morgon fyller min kära vän Ulrica år. I dag tog vi pysseltjejer en fika så då fick Ulrica sitt kort från mig, då jag inte kan vara med då resten av tjejerna ska fira henne. Har gjort kortet i Ulricas favorit färger, ljusblått och beige. Tror att det är hennes favoritfärger iaf =)
Motivet är en av mina favoriter från Magnolia. Ett motiv som passar till mycket! Har målat med Distresser på 200g akvarellpapper.
Det kommer flera grattiskort framöver. 4 st fyller år i min närhet inom loppet av en vecka.
Ha en toppen dag!
Kram Linda
3 kommentarer:
Så nydelig kort! Herlig motiv som er flott fargelagt. Jättefin blonde. :))
so beautiful colours.. amazing card..
Hugs, Katrin
This is such a sweet card, Linda. Gorgeous colouring on this cutie and the choice of papers and embellishments are perfect.
Hugs, Karina
Skicka en kommentar