Tänkte visa upp lite små kort igen, formatet är det samma som förut 9x10
De blev väldigt våriga, något som behövs nu när vädret e som det är...
På kramkortet sitter en blomma som jag har knåpat ihop själv, har användt med av Fiskars hjärtpunch. Otroligt användbar, hela blomman och bladen är från samma stans!
Årets första Påsk-kort!
Till sist ett "vanligt" 15x15 kort
Nu ska jag slänga på mig vintermunderingen och dra iväg till jobbet.
OOO, hoppas på att det kanske ligger en liten paketavi när man kommer hem...har shoppat lite för mycket denna månad kan jag erkänna. hÄnglar paketet, Magnolia Stamp Club och lite från Stämpelgården (som innehåller ett nytt QK alfabet Chandelier )
Mycket! Men nu måste jag låta min plånbok vila lite...nudlar resten av månaden =P
6 kommentarer:
WOW WOW... nu tror jag nog att du har överträffat dig själv :). Vilka helt bedårande kort!!! Dom här tänker jag kopiera om det är OK *S*.
Saknar dig, det är tur att vi ses om några dagar!!
Stor KRAM
Glömde ju... får jag möjligen kika lite på dina nya inköp på lördag? Är nyfiken på Chandelier :)
KRAM
Så mycket fint att titta på.
Den egna blomman av hjärtan blev ju bara sååå söt.
Tack för inspiration och vårfeeling.
Kramiz
Men vilka snygga kort! Håller med Ulrica! Hjärtblomman var ju hur söt som helst.
Även jag är jättenyfiken på Chandelier. *vill ha*
KRAMAR
Kan det vara din mor som har lärt dig det? Jag ska prova det nästa gång, det är ju hopplöst att man ska behöva äta skosulor! ^^ kram kram p.s a
Alltid lika söta kort som vanligt! Du är jättejätte duktig!d.s
Gud vilken tjusig fjärilstämpel! Var får man tag på en sån? ;)//Ingela
Skicka en kommentar