Väldigt givande och bra förklaring. Jag satte igång direkt. Dessutom testade jag på maskning (därav rubiken *fniss*), något som jag aldrig gjort tidigare. Har inte riktigt fattat hur man gör, men goa Johanna förklarade snabbt hur man gick till väga på senaste pysselträffen här i lilla Enköping. Så idag tänkte jag prova även det.
De här e resultaten! Vad tycks, har jag lyckats? (lite svårt att riktigt få fram effekten med kameran, man e inget fotoproffs direkt)
Har använt mig av de nya hÄnglarna från vårpaketet. Den lilla tjejen fick vara med två gånger. Första bilden blev med lite gräs inmaskat. Gräset är från Magnolias StampClub
Sen fick pojken hennes också vara med. Gräset målade jag själv. Allt e färglagt med enbart Promarker, förutom prickarna på kinderna som är gjorda med Sakura pennan.
Nu ska jag återgå till pysslandet. Kanske ta och gå en liten promenix lite senare också =) Eller dra iväg till Växtriket och inhandla lite blommor till balkongen =) Det återstår att se...
4 kommentarer:
GRYMT SNYGGT! Nu blev jag riktigt avis på duktiga dej. Hur bär du dej åt egentligen? Får nog ta och sknda mig till StamArtic-bloggen och kika in tutorialen... det får bli helgens projekt, för på lördag kan jag ÄNTLIGEN plocka fram pysselsakerna igen, för då är tentaperioden över för denna gång. Yey!
Och så har jag ju bokat in mej på majträffen nu. Ska bli så kul att komme över till er igen.
Ser fram emot att se färdiga kort med dina utomordentligt fint färglagda och maskade stämplar ;O)
Kram
Men så snyggt det blev!!!
Hoppas att jag också hinner spana in hur man gör och kan testa.
Kramiz
Reslutatet blev kanon! Jag blev också nyfiken på att färglägga så där med bara pro markers... Hoppas allt är bra med dig. Kram!
Va snyggt. Tackar för tipset om tutorialen, nu måste jag öva! Du är superduktig, massor med fint att titta på här! Ha en bra vecka!
Skicka en kommentar