måndag 16 mars 2009

Pysselträff i helgen!

I helgen som var var jag på pysselträff som de goa tjejerna från Enköpingspyssel anordnade. Jag kom dit vid ca 8:00 och gick hem först vid ungefär 0:10. Hihi, det va så kul och tiden gick såååå fort! Lyckades skapa hela 7 kort!
Började nästan på en gång med detta kort, ett kort som skulle ges till en kompis under dagen =) Blev Riktigt nöjd!

Jag har åter igen användt mig av pojkvännens almanacka, en tjej för varje dag =)
Dessutom kunde jag inviga mitt nya härliga alfabet från QK, Chandelier. Passade riktigt bra till Cowboy temat =)

Sen ett kort med en av Magnolias nya stämplar från kollektionen till S:t Patriks Day. Jag köpte stämpeln enbart för att den skulle passa så bra till texten. Tokig?


Ytterligare Magnolia stämpel, denna gång från deras Love Collection. Två kort, samma stämpel men ändå skiljer de sig från varandra.



Sen ett kort till en herre som gillar fiske och är biodlare. En liten stämpel orgie blev det och då behöver man inget mönstrat papper. Tack snälla Annelie för lånet =)
Sen mitt bidrag till Lördagens tävling, glitter glamor och schlager. Vet inte riktigt om jag lyckades pricka in schlager direkt. Det var en riktigt svårt tävling tycker jag. Men lite glamor och glitter kom med iaf. Den röda blomman har jag gjort själv. Hjärtstansen från Fiskars används flitigt =)

Det sista och sjunde kortet får jag visa upp en annan gång. Den som ska få kortet har inte fått det än. Och men vet aldrig, han/hon kanske tittar in på min blogg. =)
Nä, nu ska jag återgå till jobbet mitt.
Kram på er allihopa!

5 kommentarer:

Jenny sa...

Kanonfina! Jag ääääälskar de med retrobilderna. Jag måste gå på jakt tror jag... Tyvärr kunde inte jag den här gången, jag hoppas på nästa gång! Verkar som att ni hade kul i alla fall. Kram!

~:Johanna:~ sa...

Vad härligt att få se dina kort igen. Det översta kortet är min absoluta favorit.

Jag har dina loppisprylar hemma.

Kram Johanna

Anonym sa...

Ursnygga kort! Korten med pinupporna är bara så läckra!

Kram

Anonym sa...

Så snygga kort! Schlagerkortet blev perfekt! Vet du om QK-alfabetet du har till cowboykortet funkar i en cuttlebug? Är nybörjare! Kjam...

anna sa...

wow så mycket snyggt!!