Åh, tusen tack, vännen, för den fina utmärkelsen!! Så glad jag blev nu :). Ja... du får mig ju att må bra, som du kanske såg *S*.KRAMAR
Tack vännen!! Vilken härlig överaskning på måndagsmorgonen.*kram*Ylwa
Blommorna är från en konstgjord blomma på Dollar Store. Köper ofta blommor och ljusmanchetter som jag slaktar. =0)Kramiz
Tack så mycket! Vad glad jag blir :D Jag vet dock inte hur man hämtar den till min blogg.. hihi. ^^** Kramar! **
Okej! Haha.. så teknisk jag är.. :P Hur ser din vecka/helg ut? Tänkte om vi skulle ses nån dag här? Kram kram
Jag försökte, men kan inte kopiera, för jag kan inte högerklicka med den här laptopen. Det är bara en vänsterknapp liksom.. knappkommando funkar inte.. dumma Macbook :P
Söt blogg : )
Okej, upptagna flicka! :P hihi. Jo men vi kan ju höras :) skulle som sagt vara jättekul. Då kan vi fortsätta att spåna på tatuering och logga! Kram!
Jag tror det var från nån kommentar på nån annans blogg : )Take Care ; *
Tuuuusen takk Linda!Klemmer fra Kristine;)
Tack vännen!!Vad glad jag blev.Hoppas vi kan ses snart.KRAM
åååh tack vännen :)
Skicka en kommentar
13 kommentarer:
Åh, tusen tack, vännen, för den fina utmärkelsen!! Så glad jag blev nu :). Ja... du får mig ju att må bra, som du kanske såg *S*.
KRAMAR
Tack vännen!! Vilken härlig överaskning på måndagsmorgonen.
*kram*
Ylwa
Blommorna är från en konstgjord blomma på Dollar Store. Köper ofta blommor och ljusmanchetter som jag slaktar. =0)
Kramiz
Tack så mycket! Vad glad jag blir :D Jag vet dock inte hur man hämtar den till min blogg.. hihi. ^^
** Kramar! **
Okej! Haha.. så teknisk jag är.. :P Hur ser din vecka/helg ut? Tänkte om vi skulle ses nån dag här? Kram kram
Jag försökte, men kan inte kopiera, för jag kan inte högerklicka med den här laptopen. Det är bara en vänsterknapp liksom.. knappkommando funkar inte.. dumma Macbook :P
Söt blogg : )
Okej, upptagna flicka! :P hihi. Jo men vi kan ju höras :) skulle som sagt vara jättekul. Då kan vi fortsätta att spåna på tatuering och logga! Kram!
Jag tror det var från nån kommentar på nån annans blogg : )
Take Care ; *
Tuuuusen takk Linda!
Klemmer fra Kristine;)
Tack vännen!!
Vad glad jag blev.
Hoppas vi kan ses snart.
KRAM
åååh tack vännen :)
Skicka en kommentar