måndag 9 mars 2009

En liten award!

Har fått en underbar award av Cicci och TinaStina!
*hoppar högt av glädje*


Och jag vill sända den vidare till dessa goa personer!

Johanna
Ulrica
Annelie
Anette
Jenny
Sassa
Tessan
Jennie
Ylwa
Kristine

Ni skapar så fina saker!

Kram

13 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, tusen tack, vännen, för den fina utmärkelsen!! Så glad jag blev nu :). Ja... du får mig ju att må bra, som du kanske såg *S*.

KRAMAR

Ylwa sa...

Tack vännen!! Vilken härlig överaskning på måndagsmorgonen.
*kram*
Ylwa

Cicci sa...

Blommorna är från en konstgjord blomma på Dollar Store. Köper ofta blommor och ljusmanchetter som jag slaktar. =0)
Kramiz

Anonym sa...

Tack så mycket! Vad glad jag blir :D Jag vet dock inte hur man hämtar den till min blogg.. hihi. ^^

** Kramar! **

Anonym sa...

Okej! Haha.. så teknisk jag är.. :P Hur ser din vecka/helg ut? Tänkte om vi skulle ses nån dag här? Kram kram

Anonym sa...

Jag försökte, men kan inte kopiera, för jag kan inte högerklicka med den här laptopen. Det är bara en vänsterknapp liksom.. knappkommando funkar inte.. dumma Macbook :P

Anonym sa...

Söt blogg : )

Anonym sa...

Okej, upptagna flicka! :P hihi. Jo men vi kan ju höras :) skulle som sagt vara jättekul. Då kan vi fortsätta att spåna på tatuering och logga! Kram!

Anonym sa...

Jag tror det var från nån kommentar på nån annans blogg : )

Take Care ; *

Kristine sa...

Tuuuusen takk Linda!
Klemmer fra Kristine;)

Anonym sa...

Tack vännen!!
Vad glad jag blev.

Hoppas vi kan ses snart.

KRAM

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Tessan sa...

åååh tack vännen :)