lördag 21 mars 2009

Förkyld....

Jajemen! Nu går man här hemma och snörvlar, hostar och snorar...härligt! Eller inte =P.
Trots detta så har jag lyckas skapa några kort =), en förkylning stoppar inte mig heller *skrattar*
Först ut ett kort som går i kärlekens tecken...

(Hoppas att det är ok Isabella att jag visar denna? Säg till annars =) )

Och nu premiärdags för hÄnglars nya stämplar från klubbpaketet som anlände i min brevlåda i onsdags. Så söt stämpel så! Och jag bara älskar pappersrosorna!!! Märks det kanske?

Nu ska jag återgå till pysselbordet...pojkvännen jobbar kväll i kväll...så risken att jag stannar vid pysselbordet hela dagen är övervägande stor. Fast först måste jag ta tag i lite pappers sortering, så man hittar räkningarna *skrattar*

Ha en toppen helg!!

Kram Linda

1 kommentar:

Cicci sa...

Krya på dig gumman! Jag lider med dig.
Vilka sagolika kort. det sista helt i Cicci färger. ;0)
Kramiz