onsdag 25 mars 2009

En altrad gammal trälåda och lite dopkort...

För en tid sen fick jag i uppgift att altra en gammal trälåda. I utbyte mot detta fick jag massvis med knappar!! =)

Så här såg lådan ut innan jag satte igång(tyvärr glömde jag att fota lådan innan jag målade den, men föreställ er en trälåda i furu med ett vykort på locket)




Och så här blev resultatet, inte så pjåkigt va? Lite annat en en "vanlig trälåda"




Sen så lite dopkort =) Texten är utskriven på datorn, hade ingen textstämpel till detta. =P





Till sist ett välkommen till världen =)

Det va allt denna gång. Vi hörs!Kramar Linda

5 kommentarer:

Cicci sa...

Men så fin låda och din touch gjorde den sååå fin!
Vilka dopkort! Så söta!
Gillar speciellt det rosa med den stora rosetten.
Tänk att jag skrev att rosa var finast. ;0)

Tessan sa...

ååååh vilken fin låda :)
hoppas allt är bra tjejen *kram*

Tessan sa...

åååh vad härligt
hopas du hinner med en massa!!
vi får pimpa min blogg nån dag ;)
skulle vilja ha en sån där så man vet hur många som går in på ens blogg...

~:Johanna:~ sa...

KOrtsprutan i farten igen ser jag. Hoppas att du är piggare från förkylningen nu.

Kram Johanna

anna sa...

supersnygg låda! O fina kort :)