I morrn gäller det...skaparlusten ligger på topp och man e taggad till tusen! Har tagit semester från jobbet bara för att va me, det e ju så kul! Kommer lägga upp lite alster senare, om kameran vill samarbeta förstås... ha det! kram
2 kommentarer:
Anonym
sa...
Hej. Här inne har jag aldrig varit förut. Kul men en "ny" blogg att söka inspiration ifrån.
2 kommentarer:
Hej.
Här inne har jag aldrig varit förut. Kul men en "ny" blogg att söka inspiration ifrån.
Vi ses i morgon!
Kul att du är laddad. Har vart dör ikväll och ställt fram bord å så. Vi ses imorrn
// Johanna
Skicka en kommentar