fredag 13 juni 2008

Laddar för Scrapmara!

I morrn gäller det...skaparlusten ligger på topp och man e taggad till tusen!
Har tagit semester från jobbet bara för att va me, det e ju så kul!
Kommer lägga upp lite alster senare, om kameran vill samarbeta förstås...
ha det!
kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.
Här inne har jag aldrig varit förut. Kul men en "ny" blogg att söka inspiration ifrån.

Vi ses i morgon!

~:Johanna:~ sa...

Kul att du är laddad. Har vart dör ikväll och ställt fram bord å så. Vi ses imorrn

// Johanna