

Ett Beställningskort som en på jobbet gjorde, som ska till hennes dotters dagisfröknar
en detaljbild...
Dopkort.

Kort till min pojkvänns syster som fyllde år, riktigt tjejjigt blev det =)

Också ett födelsedagskort till en i familjen (alla fyller nästan samtidigt )


Ja det var allt för denna gång...just nu laddar man för mässan i helgen, det kommer bli dyrt känner jag på mig =)
2 kommentarer:
Hej!
Tack för kommentar i min blogg.
Här fanns det massor av fint att titta på och inspireras av.
Favoriten idag blir nog dagisfröknarnas kort. Jätte fint med fjärilar och färgval.
Ses i Leksand.
Så snygga kort.
Skicka en kommentar