tisdag 24 juni 2008

Man har varit produktiv igen =)

Vi börjar med en liten burk jag gjorde till min mamma för ett tag sen, som jag glömt att lägga upp =)





Ett Beställningskort som en på jobbet gjorde, som ska till hennes dotters dagisfröknar




en detaljbild...


Dopkort.


Kort till min pojkvänns syster som fyllde år, riktigt tjejjigt blev det =)



Också ett födelsedagskort till en i familjen (alla fyller nästan samtidigt )





Ja det var allt för denna gång...just nu laddar man för mässan i helgen, det kommer bli dyrt känner jag på mig =)

2 kommentarer:

Cicci sa...

Hej!
Tack för kommentar i min blogg.
Här fanns det massor av fint att titta på och inspireras av.
Favoriten idag blir nog dagisfröknarnas kort. Jätte fint med fjärilar och färgval.
Ses i Leksand.

Anonym sa...

Så snygga kort.