Det drar i väg till Leksand på lördag! Ska åka med mina nyfunna pysselvänner på en liten dagstripp till Papperskraft pyssel/scrap mässa! Riktigt skoj!
Man har verkligen hittat en hobby man brinner för...iofs brinner plånboken/kontokortet i mellanåt...men men...det får det vara...
Ska lägga in lite skoj i från midsommar och lite ny tillverkat senare under veckan...som sagt, om kameran vill fungera! =)
HA DET SÅ TREVLIGT ALLIHOPA!
Kram Linda
2 kommentarer:
Åh så kul vi ska ha på lördag. Plånboken våndas redan och känner på sig att den kommer bli tom efter den trippen!
Ses på lördag!
Kram
Hej hej. Vad mycket fint du har gjort. Ska bli skoj imorgon.
Vi ses då // Johanna
Skicka en kommentar