måndag 23 juni 2008

Scrapmässa!

Det drar i väg till Leksand på lördag! Ska åka med mina nyfunna pysselvänner på en liten dagstripp till Papperskraft pyssel/scrap mässa! Riktigt skoj!
Man har verkligen hittat en hobby man brinner för...iofs brinner plånboken/kontokortet i mellanåt...men men...det får det vara...

Ska lägga in lite skoj i från midsommar och lite ny tillverkat senare under veckan...som sagt, om kameran vill fungera! =)

HA DET SÅ TREVLIGT ALLIHOPA!
Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så kul vi ska ha på lördag. Plånboken våndas redan och känner på sig att den kommer bli tom efter den trippen!

Ses på lördag!

Kram

~:Johanna:~ sa...

Hej hej. Vad mycket fint du har gjort. Ska bli skoj imorgon.

Vi ses då // Johanna