tisdag 17 juni 2008

Nu kan man äntligen lägga in lite alster!

Har haft så svårt att ladda upp bilder...kameran fungrar ibland och vise versa...men nu så...
Och det bidde en hel del bilder!!! Man har varit produktiv!!! =)


































Ett Litet lycka till kort till min mamma som har flyttat sin butik!


































2 kommentarer:

Enköpings Pyssel sa...

Å vad roligt att du har lagt upp alla dina kort nu. De är verkligen jättefina. Nu är lokalen bokad till nästa träff och anmälningarna börjar redan trilla in. Hoppas att du har möjlighet att byta om du jobbar. Annars kan du komma efter jobbet.

//Johanna

Jenny sa...

Bra jobbat med fotograferingen! Nu vet jag vart jag ska gå när jag har idétorka. Kul att träffa dig i lördags (fastän jag gick tidigt...). hoppas det blir fler gånger!