Snart så går man på semester! Ska bara kämpa ut några timmar till. *nedräkning*
Sen e man ledig i ungefär lite mer än tre veckor! Härligt!
I morgon blir det bara att ta det lugnt och umgås med lille syrran =),
och lördag bär det iväg till LEKSAND! Weei, kul ska det bli!
Kram kram på er alla...
3 kommentarer:
Jag längtar som en tok till lördag. Alltid lika mysigt, men dyrt, med mässa.
Hojta till om du känner igen mig.
Halloj.
Inne och kikar om du skulle ha visat upp det du köpte i lördags.
Ha det så bra!
Kram
Hej, hej! Du gör otroligt mycket fint och inspirerar mig mycket och får därför en award av mig. Kika in i min blogg...
Skicka en kommentar