lördag 5 juli 2008

Semester....

Nu har man semester och hinner inte lägga upp lika många kort som man annars har möjlighet till...men nu kommer lite nytt som jag gjort under min första vecka av semestern.
Först lite kort med stämplar som jag köpte på mässan i Leksand











Tyvärr så hann jag inte ta bort påsarna på dessa kort...
(spetsen på kortet under samt med kossan kommer från min mammas butik Magic Home, ett litet tips ifall man letar efter spets i enköping, vaddå gratis reklam ???=) )











Ja, det va allt för den här gången...
Ha en bra fortsättning allihopa!
Kram kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ursnyggt som vanligt!
Ska ta mig till din mammas affär första bästa lediga dag och kika samt shoppa.

Snart är det den 23e augusti. *längtar*

Kram

Anonym sa...

Oj, så mycket du hunnit med. Måste ha varit skönt att semestern äntligen är här?

Jag har 14 arbetspass kvar. Sedan är det min tur också. Och ska jag med hinna med mer pyssel än nu. Som det ser ut just nu har jag inget lager alls, plus att jag måste fixa en laddning med kort till butiken här i stan som säljer åt mig...

Näe, vill ha semester NU!

Kram Anette

Ylwa sa...

snygga kort du gjort. Tack för tipset om spets på "Magic Home". Ska kila dit i veckan.
*kram*
//Y