Pojkvännen har två veckor semester till, avis på honom...
Jaja, jag har inte bara suttit i solen och latat mig utan jag har fått lite gjort på kortfronten...
vi börjar med min lilla kortlåda som jag har gjort i ordning...
FÖRE:
Själva lådan e köpt på Åhlens, va i ett tvåpack med denna låda samt en lite mindre.
Pappret som jag har klätt lådan med kommer från Panduro, kommer inte ihåg vad det heter med är med i ett cardstack(det heter väl så?) Därefter är den utsmykad med lite Hänglar stämplar, lite spets, band och lite blommor. Tada, så va lådan klar!=)
EFTER:
Jag ska börja försöka göra lite "häftigare kort", nått annat än det sockersöta korten som jag gör nu, det e svårt.Det e ju så lätt att dras till det sockersöta för att det är ju det som tilltalar mig mest.Men jag tycker att jag har lyckats rätt bra ändå....detta e mitt första bidrag!Försökte göra ett kort i färger jag normalt inte brukar använda, nått annat än rosa =)!!!
Under semestern så damp det ner ett par efterlängtade Sarah Kay stämplar i vår brevlåda. Underbara! Jag satte mig ner och fixade 4 kort på direkten. Vadå Tokig?
Ett Grattiskort till min syster som fyllt år, hon har inte fått kortet än så jag hoppas att hon inte tittar in här förän dess.
Ja, det var allt för denna gång. Börjar ju jobba igen så vi får väl se hur mycket kort jag orkar med att göra =(.
Ha det toppen allihopa!
10 kommentarer:
Oj så mycket du hunnit med! Jättefint
Kram Elin
Oj vad mycket fint! Idag ska jag pyssla också, har endel födelsedagar som jag måste fixa grejer till. Hoppas det går bra att komma igång med jobbet igen. Kram!
Jättemycket fint! ;o)
Lådan från Åhléns, förvarar du dina färdiga kort där i eller? Den var superfin.
Stackare som börjar jobba, själv ska jag snart gå på min semester, och kollar man ut idag (spöregn) så ser det inte lovande ut...
Kram
Jag får inte fram så mycket mer än wow........ Å så mycket fint du hunnit med.
Kra Johanna
Snygga lådor, gumman. För att inte tala om korten!!
*kram*
//Y
Wow vad du hunnit med. Gillar lådan, jätte fin. Massor av fina kort har du gjort också.
Klart att du får länka till mig. Jag länkar dig också.
Ha det gott vännen.
Kramiz
Oj så mycket fint! Här bara flödar inspirationen ser jag.
Hoppas du jobbar i morgon för då kommer jag till dig och shoppar färg.
Kram
Å vad roligt att du gillade min demo av blenderpennan=) Tack för din snälla kommentar!
Här kommer jag definitivt att komma in fler gånger för jisses så mycket fint du har gjort!
Kram
Malin
Hej, hej! Flytten gick fint,men vi renoverar så det är fortfarande kaos här bland kartonger och renoveringsprylar. Visst såg det fint ut på bilden av pysselhörnan, jag hade ju precis plockat upp den ;). Snart är det kaos igen! Haha...
Skicka en kommentar