lördag 5 juli 2008

Vilket minne man har...

Glömde ju att lägga upp ett kort som jag gjorde till min storasyster när hon fyllde år och det var i april...hehehe, bättre sent än aldrig eller vad säger ni?
Kram på er...

6 kommentarer:

~:Johanna:~ sa...

Jätteskoj att äntligen få se alla dina kort i bloggen. Det är ju iof ännu finare live, men jag kan ju inte springa i din mammas butik varje gång jag vill se de;)

Hoppas du haft en bra dag
Kram

~:Johanna:~ sa...

Ta en liten titt i min blogg. Du har fått en award.
// Johanna

Anonym sa...

Jättesnyggt!

Har lämnat en award åt dig i min blogg som tack för all inspiration du ger mig!

Hoppas du får en trevlig söndag!

Kram

Elin sa...

Hejhej!
Vad fina kort du har gjort.
Du inspererar mig mycket och om du tittar in på min blogg så ser du att du fått en award av mig :)
//Elin

Cicci sa...

Oj så mycket fint du har hunnit med sedan jag sist var inne. Så milda och fina färgval och en hel del roliga detaljer.

Enköpings Pyssel sa...

Hej hej. Din akort är såå fina. Väntar med spänning på att du ska ladda upp allt fint du gjort under semestern. För jag antar att du hunnit med en del.

Ha det bra

// Johanna