lördag 9 augusti 2008

Vad jag har blivit dålig på att uppdatera!

Oj, det va visst länge sen man gjorde en uppdatering! *fy skäms*
nä, allvarligt talat så har jag inte hunnit med, jobbandet tar för mycket av min tid =)
men snart ska allt vara åter till det normala...har faktiskt hunnit med några kort ändå, men har inte hunnit lagt upp dem här än...jag lovar, det kommer lite bilder såsmåningom!
ha en trevlig helg!!!

2 kommentarer:

Cicci sa...

Jag väntar med spänning.
Kramiz

Anonym sa...

väntar spänt på en uppdatering med kort ;o)

snart är det den 23:e och dags för pysselträff. vi ses då!