Gus va skoj det ska bli på lördag! Kan inte vcekan gå liiiiite fortare, vill ha lördag NU!
Laddar för fullt iaf, måste göra ett litet kort så kan jag demonstera min ide till min kortskiss som ska va med på lördag. Så svårt att förklara och det e första gången jag gör en skiss till en tävling =)
Hem och skapa!!!
Ha det bra allihopa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar