Ja, nu äntligen e väntan över! *fniss* Här kommer lite alster som jag har skapat under mina stressiga veckor på jobbet! Vi börjar med några Bombshell kort, först ett grattiskort till mitt systerbarn. Jag bara älskar bombshell flickorna! =) (det märks på mina alster om man säger så =) ) Har skapat några med olika färgtoner, fast de med svart och rött e jag nog mest nöjd med =) man har ju smått börjat försöka göra lite tuffare kort, hur går det tycker ni? *ler stort*
Och nu åter till lite sötare kort =)
Och till sist ett litet Penny Black kort...
Det var allt jag hade att erbjuda. Nu laddar man för fullt till pyssel träffen den 23:e augusti!!!! Kul ska det bli!
5 kommentarer:
Anonym
sa...
En samling med massa snygga kort! Jag håller med dig om de tuffa korten; de röd-svarta är snyggast.
Ja, snrt är det den 23:e, så det är nog dags att börja planera inför packningen dit...
Visst är Mademoiselle snyggt!! Jag köpte det här: http://www.ohmycrafts.com/Shop/Control/Product/fp/vpid/5273972/vpcsid/0/SFV/32316 Från usa...gick på en vecka ungefär - supersmidigt. //Y
5 kommentarer:
En samling med massa snygga kort! Jag håller med dig om de tuffa korten; de röd-svarta är snyggast.
Ja, snrt är det den 23:e, så det är nog dags att börja planera inför packningen dit...
Kram
Jag älskar oxå bombshell-bruttorna. De är så tacksamma att skapa med.
//Y
Oj, här har det skapats ser jag. Många härliga kort. Läckert att se så många olika kort med samma stämpel.
Ko-kortet blev nog min favorit ändå.
Kramiz
Visst är Mademoiselle snyggt!! Jag köpte det här:
http://www.ohmycrafts.com/Shop/Control/Product/fp/vpid/5273972/vpcsid/0/SFV/32316
Från usa...gick på en vecka ungefär - supersmidigt.
//Y
Men wow vilka fina kort du har gjort. De är verkligen tuffa.
Vi ses nästa lördag
Kram Johanna
Skicka en kommentar