tisdag 19 augusti 2008

Snurrrrigt värre !

Nu e det bara fyra dagar kvar, sen blir det LÖRDAG!!!
Tills dess har det blivit ett litet snurr kort samt ett kort till mina föräldrar som firade Rubinbröllopsdag i helgen =)
Titta och njut =)

(den lilla musen går att snurra runt i cirkeln =) )


en underbar stämpel från Whipper Snapper designs =)

Insidan! En liten presentcheck på lite underhålling i sthlm


Och till sist dopkortet som försvann från mitt USB minne senast...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så fina kort. Gillar verkligen snurrkortet. Har förstått att i kommer göra såna på lördag ;o) Roligt, ar verkligen velat testa...

Snart lördag, då ses vi.

Kramar

~:Johanna:~ sa...

Snurrkortet blev ju jättebra! Nu fattar jag precis hur det ska vara! Spännande att få se det live på lördag.

Vi ses då. Det vore bra om du vill ta med två påsar till så jag kan dela upp spetsen.

Ha det bra //Johanna

Cicci sa...

Så fina kort. Gillar snurret på det första.
Kramiz

Anonym sa...

Jätte fina kort *nickar*