onsdag 14 maj 2008

Jag har vunnit!!!!

Har vunnit första pris i Mians scrap & Designs korttävling!!!
Gud va jag e glad! Min första vinst!!! *leendet uppe vid öronen*
här e mitt bidrag:

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hej! Grattis till vinsten! Och tack för tipset på grodstämplar. Ha det bra!

~:Johanna:~ sa...

Hur gick det på marknaden igår? Vi har ev ett nytt datum på g för en trägg, 23/8. Återkommer så fort det är spikat.

// Johanna