Nu sitter man i fikarummet på jobbet och sitter av sina sista 10 min innan man ska ut och slita i butiken igen. Mycket kunder...lite småstressigt. Men vi stänger 16 idag, sååå skönt att inte behöva jobba till sju!!!
Sen bär det iväg för att gratta min kära syster som fyller 40, gud vad tiden går fort, tyckte inte det va länge sen hon fyllde 30, det måste ju innebära att jag också blir gammal...ahhhh!
jaja..thats all for today!
bye bye...trevlig valborg på er alla!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar