Välkommen till Linda Kort & Gott
onsdag 2 april 2008
Nu har man äntligen tagit sig i kragen!
Japp, nu får jag för första gången välkomna er till min blogg!
Här kommer jag skriva om livet i allmänhet samt om min
stora
passion, att göra egna kort (födelsedagskort m.m.)
ja, det får räcka så länge!
Kram på er!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar