tisdag 22 april 2008

Linda har varit på scrapp träff...

Jajemensan, i lördags gick den av stapeln. Mycket folk,så mååånga nya ansikten att lära sig...man e ju en liten rookie i dessa kretsar. Men, det gick bra ändå. En sak e säkert, måste vara med igen!
Fick ihop totalt (räknar)....fyra kort! Riktigt stolt, ställde upp med tre av dem i div olika tävlingar som hölls under dagen, men jag tog inte hem nått pris, bättre lycka nästa gång...jo föresten jag vann ändå, på utlottning på mitt namn. Fick stickers bokstäver, som jag redan hade köpt under dagen, men det va inga problem att byta.
Jag höll inte rikigt ut hela dagen, kom runt halv nio på morgonen och gav upp runt kvart över åtta, då jag fick slut på inspiration. Alla va så himla duktiga, så man kände lite press måste jag medge...
ja, här kommer korten som jag lyckades tillverka under dagen...
(+ att det kommer lite andra kort som jag inte har kunnat ladda upp tidigare)

Mitt svar på Suss skiss:(stämpel från Magnolia som jag lånade av Caroline(??) )


Och detta ska vara efter Johannas skiss:(stämpel från Penny Black)


Sist men inte minst mitt bidrag till Ylwas skiss:(stämplarna från Penny black)


Sen blev det ett kort till, då alla tävligar slutat, och detta blev jag mest nöjd med (typiskt).... Stämpeln (by the way) köpte jag på loppisen som fanns där.



Sen jag har ju lovat lite andra kort...

Stämpel från Magnolia


(stämpel från Magnolia)


(stämpel från Magnolia)

Om du hör nått som surrar...så e det vi som hurrar! Grattis (det sista står i kortet när man öppnar det)

(stämpel från Penny Black)



Ett litet bokmärke...

(stämpel från Hänglar & Stänglar som jag lånade av Tussan )

Till min systers man som fyller år nu i helgen (hoppas att han inte ser det här)


Till en kompis son som fyllt 1 nu här i april:

(stämpel från Magnolia)

Inga kommentarer: