onsdag 16 april 2008

Jag har skaffat min en ny racer!

Jajemen, nu har Linda blivit med cykel!
Lite dyrt men det fick den vara...skulle ångra mig om jag köpte en billigare ( vilket jag jämnförde med), för jag ville ju just ha den där cykeln!
Härlig färg va det också, mörk lila! Nice...ville inte ha en svart eller röd...känns så vanligt!
Så nu vill jag bara att arbetsdagen ska vara slut så jag kan hämta min lilla pärla!
fan om den blir snodd nu, min gamla cykel blev det, men som tur har vi cykelgarage på gården nu. Det va så typiskt, min gamla cykel va inte mycket för världen men den dög för mig. Jag hade lagt ut 600kr på nya däck, fan, jag tror däcken va mer värda än själv cykeln =P. Två veckor efter däckbytet blev den stulen. Någon hade länsat hela cykelstället. Mitt lås va det enda som va kvar...
men nu e det dags för en NY cykel. Har aldrig ägt en ny, har bara haft begagnade...

nu vill jag hem...

1 kommentar:

~:Johanna:~ sa...

Hej hej. Tack för att du kom i lördags. Vi kommer garanterat att ordna en träff snart igen. Jag hade aldriog kunnat tro att vi skulle bli så många. Hoppas vi ses snart igen.

// Johanna