torsdag 10 april 2008

Idag försvinner vår kära Skrållan...

vi måste avliva vår kära Skrållan i kväll. Sorgen e stor...

Hon börjar bli gammal och har inte riktigt koll på var hon sätter rumpan...hon har börjat pinka på mattorna, ja överallt förutom i lådan...det fungerar inte direkt när bor i lägenhet.

Hon har varit så go och gullig idag så det va så svårt att gå ifrån henne, gråten satt i halsen...

usch, det känns inte bra...

Inga kommentarer: