För läääänge sedan hade jag en recept utmaning här på bloggen,.(klicka här för att se min utmaning).
Det är lustigt att jag som själv ordnat utamningen inte kunde hålla deadlinen.
Det är lustigt att jag som själv ordnat utamningen inte kunde hålla deadlinen.
Här är tillslut mitt reslutat.
Receptbokens framsida
I utmaningen ingick också att man skulle baka/laga något av de andra deltagarnas recept. Jag valde att göra Annelies muffins. I stället för att fylla dem med rabarber (som jag inte hade hemma) valde jag att ha jordgubbar och chokladbitar som "fyllning"
Detta är mitt bidrag till receptboken. Ena sidan är ett recept på super smarriga Daimkakor och den andra sidan innehöll ett recept på en jättegod och enkel Hallonpaj! Vill ni har recepten på dessa är det bara att lämna en kommentar. Tror nämligen inte texten syns på himlans bra på bilderna här nedan.Så nu har ni lite press på er, ni som va med på min utmaning.
Hur går det med era böcker ???*blink*
Kram Linda
Kram Linda
3 kommentarer:
Yikes... jag har faktiskt börjat på fram och baksidorna, så jag ska se till att göra dem klara så snart som möjligt :).
Ditt album blev superfint!!.. och jag gillar utmaningen *S*.
Kram Ulrica
Superfin! Du är så himla duktig!!
Mitt omslag är klart sedan några veckor, men inte fotat och bloggat än. Och jag har lagat Johannas fisk några gånger. Kan klart rekommenderas.
Varm kram
Detta med receptböcker verkar kul..men är så ny i detta ännu så jag vågar nog inte. Inte kunde jag klicka för att se utmaningen heller.Var har du hittat mallen till den där boxen?
I övrigt gilla jag din blogg
Kram// Inga
Skicka en kommentar