måndag 26 april 2010

Massvis med dopkort och lite annat....

Det är många dop nu. Har hört något om en babyboom och det märks nu i kortmakeriet också =)
Har haft lite svårt att variera mina dopkort men har äntligen fått lite nya ideér tack vare att jag fick låna lite stämplar av goa Johanna. TACK snälla du, du har hjälpt mig mycket!
Småkort 10x10



Två rätt så lika kort, ett till en tjej och ett till en pojke.


Tillslut två "vanliga kort", ett i rosa och blått samt ett vintage.

Nu måste jag skynda vidare, hoppa in i duschen, slänga i sig lite frukost och sen ta min lilla pärla till bilverkstan, hoppas att det inte blir en allt för dyr historia!!!
KRAM KRAM

1 kommentar:

~:Johanna:~ sa...

Det är alltid skoj när man kan dela med sig av allt man har hemma i sin vrå. Jag kommer helt klart att lifta upplägget på de två korten med barnvagn.

Roligt att du fick använda massa spillbitar åxå.

Blommorna är fortafarnde precis som när jag fick de. Jag tog massor med kort på de igår som jag snart kommer att lägga ut i min fotobologg.

Kram