måndag 5 april 2010

Inspirationen e på topp!

Just nu har jag hur mycket inspiration som helst! Det gäller att passa på nu när man har varit ledig i några dagar =) Så nu har jag suttit och "nördat" lite som min goa pojkvän brukar säga.

Gjorde dessa fyra kort i morse =), nu ljuger jag lite, motiven målade jag igår ;)
GALEN? Jag?
Motiven är målade med distresser på 200g akvarellpapper.

Bye bye!

/Linda

4 kommentarer:

Anette sa...

Hur fina som helst ;o)


Kram

Anonym sa...

Oj vilka fina. Själv har jag haft tid i helgen men tyvärr ingen lust, hoppas den kommer tillbaka snart igen. Kram

Therese - Pyssel och Design sa...

Åh vad de är fina! Kort nr 3 blev min stora favorit.
Ha en toppendag :)

freja sa...

Väldigt fina kort.
Dom enkla är ofta dom bästa
I morgon åker jag mot Avesta
kram Lena