Just nu har jag hur mycket inspiration som helst! Det gäller att passa på nu när man har varit ledig i några dagar =) Så nu har jag suttit och "nördat" lite som min goa pojkvän brukar säga.
Gjorde dessa fyra kort i morse =), nu ljuger jag lite, motiven målade jag igår ;)
GALEN? Jag?
Motiven är målade med distresser på 200g akvarellpapper.




Bye bye!
/Linda
4 kommentarer:
Hur fina som helst ;o)
♥
Kram
Oj vilka fina. Själv har jag haft tid i helgen men tyvärr ingen lust, hoppas den kommer tillbaka snart igen. Kram
Åh vad de är fina! Kort nr 3 blev min stora favorit.
Ha en toppendag :)
Väldigt fina kort.
Dom enkla är ofta dom bästa
I morgon åker jag mot Avesta
kram Lena
Skicka en kommentar