onsdag 21 april 2010

Några nya kort

Det blir ett snabbt inlägg idag. Här är några kort som jag gjort under veckan.

10x10 kort


Det var allt för den här gången!
KRAM

1 kommentar:

TinaStina sa...

Jättefina kort! Nu blev jag påmind att göra 10x10-kort igen, de är ju himla bra för de som vill ha ett mindre kort på paket eller så.

Älskar dina färgkombinationer och att du alltid lyckas göra så varierade kort.

Kram!