Sedan den gången jag fick se artikeln med en dekorerad "Gable box" i Magnolia Ink så har jag velat göra en. Tillslut hitta jag en mal här. Så det fick bli gable boxar för hela slanten som "påskägg" till min familj. Väldigt roliga och göra, dock går det åt 2 cardstocks för att göra dem i den storleken har jag gjort dem.
En holk har jag också gjort, har gjort modellen lite sen senaste gången, det va lite kenpigt, den blev lite sne, men e det handgjort så e det handgjort =) Tanken var att alla skulle få en holk, men gableboxen var lite roligare att göra och dessutom fick man rum med lite mer godis =)
Glad påsk på er!!!
Kram Linda
2 kommentarer:
Ja, när man såg den där boxen i M.Inc blv man verkligen sugen på att göra en (eller flera)... Så snygga och kan anpassas till vilket tillfälle som helst; dop, bröllop, födelsedag (vuxen som gammal) etc...
verkligen användbar och SNYGG!
♥
Kram
Men så snygga! Jag har också varit sugen på att göra Gable boxez sen jag såg dem. Holken har jag gjort, men den tyckte jag var så himla pillrig och knepig att få till.
Så snyggt!
Kram
Skicka en kommentar