Studenttider!
Igår tog min pojkväns syster Sabina studenten.Tyvärr stod inte vädergudarna på vår sida, kallt och blåsigt var det. Men det gjorde inte så mycket. Sabina var så fin i sin studentmössa!
Pojkvännen och svärmor hade dukat upp en härlig buffe med massvis med gott!!!
Ni är så duktig så!
Detta e kortet som Sabina fick av mig och pojkvännen.
(vikningen har jag fått inspiration från goa Cissi och TinaStina)

1 kommentar:
Hahaha!!! Vilket underbar studentkort med bruttan i rött! Lite coolare än alla trista som jag gör i parti och minut!
Och GRYM LO du gjort! Fotot är underbart och jag tycker verkligen att du fått till det med layouten och färgkombon. Snyggt!
Kram!
Skicka en kommentar