lördag 6 juni 2009

Sjung om studentens lyckliga dar...

Studenttider!
Igår tog min pojkväns syster Sabina studenten.Tyvärr stod inte vädergudarna på vår sida, kallt och blåsigt var det. Men det gjorde inte så mycket. Sabina var så fin i sin studentmössa!
Pojkvännen och svärmor hade dukat upp en härlig buffe med massvis med gott!!!
Ni är så duktig så!
Detta e kortet som Sabina fick av mig och pojkvännen.
(vikningen har jag fått inspiration från goa Cissi och TinaStina)

Stämpeln har jag lånat av Lena. Motivet är målat med akvareller på 200g akvarellpapper.







Sen ytterligare två studentkort.



Det var allt för denna gång. Ha en jätte trevlig Nationaldag idag!

1 kommentar:

TinaStina sa...

Hahaha!!! Vilket underbar studentkort med bruttan i rött! Lite coolare än alla trista som jag gör i parti och minut!

Och GRYM LO du gjort! Fotot är underbart och jag tycker verkligen att du fått till det med layouten och färgkombon. Snyggt!

Kram!