onsdag 17 juni 2009

Nytt från skaparhörnan....

Här kommer lite nytt som jag skapat senaste veckan.
Vi börjar med två kort som jag gjort bakrunderna själv, med distresser. Det e såååå himla skoj!!!


Stämpel från Whiff of Joy färglagd med akvareller.

Ett väldigt enkelt kort

Och sen två till...

Hejsvejs!
/Linda

5 kommentarer:

Cicci sa...

Så mycket fint igen.
Gillar som attan att göra egna papper. Tar sin lilla tid, men oj så skoj.
Kramiz

Marie-Louise sa...

Otroligt fina kort! Kul att göra egna bakgrunder, jag tar mig inte riktigt tid....men blev väldigt inspirerad nu :) Tack för snälla ord hos mig! *GLAD* Ha en trevlig midsommar! Kram kram

Hanna sa...

Jättefina kort!
Kram,
Hanna

Annacarin sa...

Hej Linda vad många fina kort du har lagt ut på din sida, impad..!

Kram Annacarin

Anonym sa...

Äääälskar blomman på det översta kortet!!! Heeeelt underbar!