Stämpel från Whiff of Joy färglagd med akvareller.
Ett väldigt enkelt kort
Och sen två till...
Så mycket fint igen.Gillar som attan att göra egna papper. Tar sin lilla tid, men oj så skoj.Kramiz
Otroligt fina kort! Kul att göra egna bakgrunder, jag tar mig inte riktigt tid....men blev väldigt inspirerad nu :) Tack för snälla ord hos mig! *GLAD* Ha en trevlig midsommar! Kram kram
Jättefina kort!Kram,Hanna
Hej Linda vad många fina kort du har lagt ut på din sida, impad..!Kram Annacarin
Äääälskar blomman på det översta kortet!!! Heeeelt underbar!
Skicka en kommentar
5 kommentarer:
Så mycket fint igen.
Gillar som attan att göra egna papper. Tar sin lilla tid, men oj så skoj.
Kramiz
Otroligt fina kort! Kul att göra egna bakgrunder, jag tar mig inte riktigt tid....men blev väldigt inspirerad nu :) Tack för snälla ord hos mig! *GLAD* Ha en trevlig midsommar! Kram kram
Jättefina kort!
Kram,
Hanna
Hej Linda vad många fina kort du har lagt ut på din sida, impad..!
Kram Annacarin
Äääälskar blomman på det översta kortet!!! Heeeelt underbar!
Skicka en kommentar