söndag 14 juni 2009

Mitt 100-rade inlägg!

Ja, då man har man kommit till det 100-rade inlägget.
Jösses, har jag verkligen gjort så många inlägg??? Hihi, ja tydligen =)


Lite små kort får pryda detta inlägg...














Och inte att glömma, ett kort till mitt systerbarn som blev 16 här i veckan =) Vikningen fick jag inspiration från StampArtic



Det var allt denna gång. Hej svejs!

Inga kommentarer: