Hej igen!
Det var visst ett tag sen jag gjorde ett inlägg. Det ska bli ändring på!!!
Har haft full upp de senaste dagarna med att sy klart en klänning som min goa syster yster ska ha på sig på ett 50-tals bröllop. Tokig som jag e så har jag sytt mycket för hand, just för att jag inte vill att det ska synnas några sömmar på vissa ställen, tex nederkant och överkant på klänningen samt dragkedjan. Har sytt en underkjol med tyll bla.
Lite kuriosa: Tyget e det samma som Karl-Jans danspartners klänning bar på 50-tals temat på Lets Dance nu i våras! Det gäller att ha kontakter! =)
Så här ser då min lilla skapelse ut. E otrooooligt nöjd och jag hoppas att syrran e det också=), fin fin kommer hon att bli. Har dessvärre bara fotat klänningen hängandes på en galge, bilder på klänningen på syrran kommer senare har hon lovat =)
Tjipp och hej!
5 kommentarer:
Men så läcker!! Hon kommer nästintill överglänsa bruden i den klänningen.
Visst är det bra med kontakter. Jag vet vem jag ska prata med om/när jag gifter mig ;-)
Kram
Men vad du är duktig. Supersnygg!
Tänk så många talanger du har.
Kramiz
ååååh .. duktig du är *tycka*
Vilken snygg klänning!!!
Tänk om man hade en sådan...
kram Annacarin
Fantastisk klänning!!
Jag blev såå ledsen att jag inte fick plåta bröllopet till slut, det hade varit skitläckert att plåta ett 50-talsbröllop.
Kram Ulrica
Skicka en kommentar