Lördagen spenderades i skolparken då Kulturer i möte anordnades. På kvällen var jag hos store syrran och grilla, då pojkvännen va på personalfest.
Och i söndags så firade vi mor och far i det strålande solskenet på landet. Man saknar verkligen lantlivet den här tiden på året!
Mamsen fick en canvastavla av mig, ja, vi kan väl säga att det är min första LO jag gjort. Eller?!? Man e ju lite av en rookie i LO världen. Kortet har jag tagit själv och framkallat själv på en fotokurs jag tog när jag gick i gymnasiet. Det är ett kort jag vet att min mamma verkligen tycker om. Själv har jag ramat in kortet och det står nu på min hylla i hallen.
Rotade igenom mina gamla papper i helgen och upptäckte att jag hade framkallat en kopia. Weeei, då ska mamma också få kortet tänkte jag.
Detta e resultatet. Får jag godkänt?
Nu ska jag aldeles strax börja jobba. Veckan bjuder på många aktiviteter. Mitt gudbarn kommer förhoppningvis på besök (har inte sett henne sen i julas så hon måste ha växt jätte mycket!!!) och sedan ska pojkvännens syster ta Studenten. Dessutom ska man hinna njuta av vädret också!
Ha det toppen alla ni! Hoppas att solen skiner på er med!
1 kommentar:
Klart LOn får godkänt! Du är tokig som tror nånting annat ;o)
Fotot var verkligen gulligt, förstår att din mamma gillar det...
Skicka en kommentar