jJa, har lite att visa upp som kanske ljusnar upp i höst mörkret...
Två kort, ett till en kompis som fyllde år förra vecka, som jag inte kunnat visat tidigare innan jag var riktigt säker på att snigelposten fungerade som den skulle. Samt ett kort till en arbetskompis som slutade förra veckan *fäller en tår*
Om du läser detta H, JAG SAKNAR DIG REDAN!
Ett av få kort som jag gjort 10x15
Alfabet CB Hippie Chick, papper ???, stämpel Bombshell
Alfabet Från CB Olivia, papper Panduro, stämpel Whipper Snapper.
Jag älskar min kära Cuttlebug, jag bara vevar och vevar för fulla muggar *skrattar*
Ha en bra 1:a december, glöm inte att öppna första luckan i kalendern...
2 kommentarer:
Så söta kort. Vill också ha Olivia. Önskar att jag orkade veva mer. ;0)
Kramiz
Jättesöta kort!
Ångrar att jag inte köpte några fler alfabet vid senaste beställningen. Mycket vill ha mer ;-)
KRAM
Skicka en kommentar