torsdag 11 december 2008

Jag vill ha tur!

Dalatorpet
har en helt underbar tävling som jag e med i (Annelie också *ler*), hoppas att man har tur.
Vill ha!

3 kommentarer:

Dalatorpet sa...

Mkt fint pyssel :-) kommer tbx! Lycka till inne hos mig!

Anonym sa...

Inne och tittar till dig lite.

Kram

Gertrud sa...

Hej det är första gången jag hälsar på hos dej men inte sista. Jag tycker att du gör underbara kort. Jag återkommer gärna. Mvh Gertrud