Har gjort sparbössor på löpande band. Här kommer en av dessa (de andra får jag visa efter jul)
Det är till en liten go tjej vid namn Moa som fyllt 3. Gjorde ett kort till i samma stil som burken.
Har användt mig av Hippie Chick alfabetet som tillhör CB, samt min nya favorit Retro blomman. Jag använder den jämt nu mera, man kan göra så mycket med den!
(tyvärr så kommer inte färgerna fram så bra med kameran, bottenfärgen på bössan är egentligen ljusrosa)
Årets egenhändigt gjorda julkort till släkt och vänner. De fick alla trängas i julkortspåsen som skickades med posten idag. De blev enkla, men jag e nöjd ändå. Det blev ju några stycken som skulle göras =)
Det får räcka för idag...nu ska jag stressa vidare *fniss*
3 kommentarer:
Så fina kort. Jag gillar dina bössor.
Stressa inte för mycket bara. julen ska man njuta av.
Kramiz
Oj oj oj.. du har verkligen haft fullt upp :). Jättefina saker du skapat!! Jag är säker på att alla mottagare blir jätteglada.
Vi ses på fredag! Jag har laddat geniknölarna till max :o)).
KRAM Ulrica
Å ett av dina fina julkort trillade ner i min låda idag. Stoort tack för det.
Vi ses snart. Jag e såå laddad!
Kram
Skicka en kommentar