onsdag 26 november 2008

Ny familjemedlem...

En Cuttlebug har flyttat hem till mig och pojkvännen.
U tittade mest fundersamt på mig när jag visade våran nykomling i familjen.
"Vad använder man den där till?"
Jag istället är överlycklig! =)

Min lilla bug och jag var på pysselträff i helgen. Hann inte med så mycket, jag kallas ju annars för "kortsprutan" bland mina pyssliga vänner. *fniss*
Jag hann med att åstadkomma ett jul kort som jag kom två med i en av tävlingarna *stolt*, samt en sparbössa som också den var med i en tävling =)
Det var riktigt skoj i lördags, längtar till nästa träff!
Just ja, det blev ett kort till en kompis också, fast den hann jag inte fota med digitalkameran, så jag fick göra det med mobilen istället...bilder på de kortet kommer sen när jag har lärt mig ladda över från mobilen.

Vi börjar med mitt kort som jag kom två med. Uppgiften var att göra ett juligt kort UTAN färgerna Rött, Grönt och Guld.


Min riktigt flickiga sparbössa.






Ja., det var vad jag hade att visa denna gång, har två kort som jag inte kan visa än, då de personerna som ska få dem kanske tittar in här. =)

3 kommentarer:

Cicci sa...

Så snyggt julkort. Gillar att det inte var "julfärger".
Bössorna blir så snygga. den här gillade jag extra mycket.
Grattis till din CB. =0)
Kramiz

Anonym sa...

Superfina!
Fast snyggare lajv :-)

Nu kan du anmäla dig till den 24e januari. Hoppas du jobbar eller att snälla chefen släpper iväg dig ändå.

Tjejkväll med buzz och vin snart?

KRAM

Anonym sa...

Jag erkänner glatt att jag röstade på dig i tävlingen på korten.. tyckte det var sååå läckert!!

Buzz och vin längtar vi efter som du redan sett :o)))). Jaga ut Uuno en kväll så kommer vi stormande.

Kram på dig, kära du!