måndag 10 november 2008

Lite Sparbössor och annat skoj...

Ja, då var helgen över och man ska ska tillbaka till vardagen. Ordet för helgen har varit KALAS!!! Det har varit många som ska firas må ni tro. I onsdags fyllde min pojkvänn år och det skulle firas i lördags med släkt och vänner. Dessvärre jobbade jag till tre så jag missade halva släkten =(

Och igår söndag så firade vi min syster, min systerson samt lilla far. Hihi, många kort att göra eller hur? Inte går man och köper kort heller!!! =)

Ja, så här mina kära vänner kommer helgens födelsedagskort (utom pojkvännens, det har jag glömt att fota) samt en liten kokbok som min syster fick. Gissa vad temat var på hennes presenter???


Titta och förhoppningsvis njut...
Kort till min lilla syster.


En altrad kokbok. Har använt mig av ett enkelt fotoalbum. Ingen BIA här inte =)
(det var måttligt jobbigt att göra alla hål med Silent Settern, en Cropadile står på önskelistan!)


Ett lite tuffare till min systerson, kan inte tro att han redan fyller 16.
Tiden går så fort, snart e han i kapp mig *fniss*, för jag blir ju inte äldre med åren *skrattar*


Till min kära far. Det blev ett vikkort 10x10.


























































Nu hinner jag inte med så mycket mer...måste kila iväg till jobbet. Stressigt =)
Får ursäkta om det har blivit nått stavfel här och där...men får rätta det sen, hinner inte nu =)
HA det bra mina vänner!!!
KRAM

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka underbara kort du knåpat ihop.. och alla härliga burkar :o)).

Jag måste bara fråga.. den vintage-bilden på damen som du använt på en av de nedersta burkarna.. har du den som stämpel?

Vi hörs och ses snart!!
KRAMAR

Anonym sa...

SUUUUPERFINA kort o sparbössor! Kjam...

~:Johanna:~ sa...

Underbara kort och sparbössor. Liftvarning på snörningen som du gör på burkarna. Det är verkligen superfint.

Ha en bra dag
Kran

Jenny sa...

Jättefina saker du har gjort!

Cicci sa...

Men du vad du hunnit med. Jag har fullt sjå att smälta allt fint och lägga på minnet dina nya idéer.
Kramiz

Anonym sa...

Supersnyggt som alltid!

Även jag förvarnar om liftvarning på snörningen du gör. Läckert!

Hoppas vi ses på tisdag!

Kram

Millas blogg sa...

Hittade din blogg nu när jag surfade runt av en slump. Mycket fint här.

Vilka underbart fina sparbössor du gjort. Vars har du köpt själva sparbössan?
Blev sugen på att göra en själv.

kram milla