lördag 15 november 2008

Ledig Lördag!

Så var man äntligen ledig! Tror nog att jag kommer stanna inne hela dagen och bara hålla på med pyssel! Älsklingen har åkt till västerås en sväng. Borde egentligen städa upp lite här hemma, men pysslet är betydligt mer lockande än de dammråttor som dansar runt på golvet här hemma =)
I går kväll så var jag gräsänkling då pojkvännen jobbade kväll, så gissa vad jag höll på med?
Kort så klart! Här kommer det som jag knåpade ihop under gårdags kvällen...

Börjar med Magnolias underbara tomte som har flyttat hem till min stämpelsamling, helt underbar att färglägga!


Åter en, eller t.om två Magnolia stämplar som även de har flyttat in till mig, bakrundsstämpel e jätte stor! Och den tar sin lilla stund att färglägga. Lilla tomteflickan sitter på en "bänk" som jag själv har knåpat ihop av gamla tapetprover.


Kort med ett Tomtepar från hÄnglar.


Ja, här e tapetprovet med igen i form av ett fönster som jag satt och klapp och klistrade ihop, pilligt!


Här har jag faktiskt använt mig av akvarell pennor! Det va jätte länge sen jag använde mig av dem, så man e väldigt osäker, men ja, tycker ni att jag har lyckats?


Ännu en Magolia stämpel (min plånbok gråter denna månad kan jag säga, men skapar själen hoppar utav glädje). Älskar denna stämpel!


Till sist en hÄnglar flicka. Som är har blivit använd ofta har jag märkt när jag tittar bland mina kort =)


Nä, nu ska jag åter till pysslandet, eller städandet. Ja, det återstår att se var min tid kommer att spenderas. Var tror ni? *blink*

Ha en toppen helg!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Toppenfina kort!! Jag har inte ens hunnit prova tomten ännu :o).

Jag tycker absolut att du lyckas även med akvarellerna.. det är kul att variera sig lite grann!

Ha en toppenfin helg :o)

Vi ses på tisdag! Vilken tid ska jag dyka upp?

KRAMAR

Cicci sa...

Gaaah! jag hinner knappt titta på dina kort då tiden är knapp.
Jag gillar ditt fönster och bänken stenhårt. ser lite pilligt, men roligt ut.
Många söta kort har du lyckats knåpa ihop.
Kramiz

Anonym sa...

Underbara kort! Det blev Jättefint med akvarellfärg, du kan du! Kjam..

Anonym sa...

De här korten har jag missat. Alla är jättefina.

Ska bli kul att även se de du gjorde i lördags på träffen. Trots att vi satt så nära s¨"hann" jag inte se dem.

KRAM