lördag 1 november 2008

Kort BOMB!

Ja, jag vet att det kan bli mycket på en gång, men håll i er!
har nämligen haft lite fel på hemma datorn så jag har inte haft möjlighet att ladda upp mina bilder, i lagom många inlägg. Så här kommer alla i ett och samma, eller inte alla, jag sparade mina sparbössor till ett annat inlägg så ni inte blir helt utmattade.

Vi börjar med ett mini kort.


Ett beställningkort till en dam som gillade lite tuffare stil och då passar ju Bombshell donnan väldigt bra =)


Två kort med den nya hÄnglar flickan, helt underbar! Det blå kortet blev jag mest nöjd med =)








Kort med stämplar från Stämpelboden. Lite tuffare julkort kan oskså behövas ibland.
Har lagt glitterpenna på de vita detaljerna på hennes klänning, det blev en riktigt snygg effekt.










Avslutar med min lilla gåva till Annelie som jag var hos på Tjejmiddag igår. Det blev ett chokladkort.
Gud vad roligt vi hade det, tiden gick så fort, och vips så var klockan tjugo i tolv. Tack för en underbar kväll kära du!!

3 kommentarer:

Cicci sa...

Oj här var det laddat med kort.
Jag tror att jag fick två favoriter.
Det blå kortet med nya hÄngeln. Papper och band passade perfekt till den lite gammeldags stilen.
Det lite tuffare kortet som det står 58 på är också riktigt läckert.
Kramiz

Tessan sa...

heeej pinglan
fy fvad en massa fint du gjort :)
vi ses väl i enköping ??
kraaam

Anonym sa...

WOW!!!! Sååå många fina kort och sååå många olika upplägg.
Tack för titten!